torsdag, februari 13

La La Love

Jag har gjort sådana jädra kap denna rean så jag nästan skäms.

Eller vad sägs om tre par riktigt snygga jeans för 250 spänn. Inte styck, utan för alla. Helt otroligt. Jag beställde på vinst och förlust. Att köpa jeans online är aldrig lätt eller ens något jag rekommenderar (trots att jag gör det jämnt själv). Varje par satt som en smäck! Sådana tur har man aldrig. När det är så billigt vågar man chansa och denna gången gick det vägen. JC's halva reapris på reapriset är helt klart en finfin grej för de som behöver nya brallor. Jeans för vardag. Slit och släng jeans, som dessutom sitter snyggt.

Sedan, kan jag inte säga att nästa grej var direkt ett kap. Dessa skor har jag dreglat över i säkert fem år, men aldrig känt att det är värt den stora summan pengar. Så dänger Nathalie Schuterman till med sin 70%-rea och skorna finns där och dessutom kvar i exakt min storlek.


Många vill ha svarta skor så jag antar det är därför mina små juveler fanns kvar. Jag å andra sidan älskar denna färg och tycker det känns roligare att ha en färg som inte är lika vanlig.
Det är säkert många som tycker att skorna kommit och passerat, men så tänker inte jag ser ni. Gillar jag något så gillar jag något, oavsett om objektet ifråga är från fem säsonger tidigare.

Jag ska visa bättre bilder när jag inte är skittrött. Men ni får hålla tillgodo med dessa så länge.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar