onsdag, januari 29

By The Way

Nu har jag sagt (till mig själv) att jag ska skriva varje dag, så då skriver jag varje dag, oavsett ämnets art.

Eftersom jag är mer eller mindre på väg i säng så blir det mest bara lite bilder.

Min nyårs-outfit. Vacker blå sammetsklänning från Anna Holtblad och mitt underbara halsband från Lulu Frost.


Vår katt alltså. Så här ligger han med Husse och kikar TV. Hur många katter gör det?

Yeah, I'm chillin'. What's it to you?

Han HATAR när vi går hemifrån och skuttar direkt upp på ryggen när vi knyter skorna. Han ska med, eller så blir han skitsur.

Det är vinter nu! Tjocka halsdukar och mysiga mössor. Älskar't!

Jag har en assistent till allt jag gör. Här hjälper Fivve mig att slå in paket till syster...

...och lämnar sitt signum i ett av hörnen. Jag pussar dessa små tassar vareviga dag, dom är så snuttiga.

Den här röran tog jag tag i idag på jobbet. Jag hatar kartonger. Hatar!

1 kommentar:

  1. hallo
    I am interested in the velour dress
    I could buy it from them.
    I pay what they want.
    I offer 100 to 150 euros for one.
    or what they want.
    please write to me
    greeting

    SvaraRadera