fredag, november 15

Bara Saker Man Ser

De senaste tre månaderna har varit lite kaotiska så jag har helt ärligt inte orkat skriva något, rent energimässigt.

Nu har det lugnat ner sig igen och jag har så mycket roligt att visa.

Till att börja med måste jag dock tipsa alla att göra megakap på Nouba-smink (som för övrigt är ett riktigt bra sminkmärke). Av en slump hamnade jag på apotekets hemsida och såg att dom sålde ut allt Nouba med hela 70% rabattering.

Jag köpte rouge, lite skuggor, deras gudomliga foundation (yeay det fanns kvar 101) och lite läppfärg. Allt kostade vad bara foundationen skulle ha gått för. KATJING!

Klicka HÄR för kap innan allt tar slut.

Nu ska jag bara börjar röja upp hemma. Lägenheten har helt enkelt fått ta den stora smällen. Kommer man hem bara för att sova, duscha och äta blir det tyvärr inte så mycket städ.

Hur sjutton gör alla superkvinnor (och supermän) som har barn, heltidsjobb och skinande lägenheter. Jag fattar inte. Ni är helt enkelt övermänniskor. UBERMENSCHKE!





Väskor, kläder och grejer överallt. Det här är för övrigt den enda dagen jag kan minnas som jag hade civila kläder på mig (icke inkluderat softy-pants eller morgonrock).

Nä nu jädrar måste jag sova så jag inte är i zombie-mode imorgon.

Pussgurka.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar