onsdag, maj 22

Smile If There Is Anything You Want!

Vilken underbar dag.

Det var regn och grått under hela mitt jobbpass, men så fort jag bytte om till träningskläder inför min löprunda hem, kom solen ut från de gråa molnen.

Jag har haft ett leende på läpparna hela dagen.




Min underbara T hade lagat middag när jag kom hem, min katt var supergosig och jag bara njöt.

Icke att förglömma vad jag fick när jag kom hem i fredags. Eftersom jag hade varit sjuk och trött hela veckan såg jag väldigt mycket fram emot helgen.

Väl hemma fick jag en helt underbar överraskning av T.


Ett söt liten somrig plåthink  med alla mina favoriter (och välbehövligt fotsalt).






Nötter, lakrits-fudge, svenska jordgubbar, fotsalt, GB, rosébubblor, energidryck och en vacker ros.




Jag är så bortskämd!

1 kommentar:

  1. Åh! Vad härligt :D
    Kan säga att du inspirerade mig till min första springrunda igår! Blir jätte sugen på att springa när jag läser här ^^
    Så nu ska jag försöka få till det lite mer regelbundet i allt tentaplugg :)

    SvaraRadera