onsdag, februari 27

After Party

På själva Oscarsgalan var det lite halvtunt med riktigt snygga outfits enligt mig.

Däremot på "Vanity Fairs" efterfest såg det helt annorlunda ut. Här är mina favoriter.


Tom Ford var nog stiligast klädd av alla herrar.

Lite spökliknande och väldigt sött, men det är trots allt Zooey Deschanel och hon kör sin stil därför får hon cred av mig.

Det är lång ifrån alla supermodeller som kan konsten att klä sig snyggt. Miranda Kerr kan dock både supermodella och klä sig flawless.

Still going strong. Joshua Jackson och Diane Kruger är så in i Norden fina tillsammans och dessutom kan dom båda klä sig med bravur.


The It-girl just nu, Jennifer Lawrence, var i mitt tycke snyggare här än på själva galan.
Jag kan inte säga att jag är väldigt inspirerad av Natalie Portmans klänning, däremot gillar jag verkligen Benjamin Millepieds smala slips tillsammans med en stilren tux från Saint Laurent.
 För att knyta ihop Oscars-säcken för i år ska jag bara skriva några avslutande kommentarer.


Denna bilden hör hemma i posten nedan, men jag missade den på morgonen. Naomi Watts klänning var bara rent ut sagt skitsnygg på henne. Skärningen på klänningen är absolut den snyggaste på hela galan och passar som klippt och skuret på henne. Givetvis i årets Oscar-färg - metall. Liev Schreiber lyckades även han med sin stilrena tux.

Snyggaste frisyrer stod enligt mig dessa två damer för:

Jessica Chastain fullkomligt strålar i sina jordgubbsblonda lockar.

Kaxig, punkigt och perfekt på Charlize Theron.

Smalast av alla hårdbantade stjärnor var utan tvekan denna donnan:

Det är helt enkelt inte mycket kvar av Kate Bosworth.



Årets skandal kanske många tycker är Jennifers lilla snubbel i trappan. Det tycker dock jag bara var sött och oförargligt.

Däremot har Anne Hathaway gjort det igen. Jag vet inte, det är bara något med henne jag inte tål, vilket å andra sidan är helt knäppt med tanke på att jag aldrig har, eller kommer att,  prata med henne. Det är bara saker hon gjort och sagt som får mig att rygga lite.

Nu till skandalen, som för övrigt är väldigt trivial.

När Anne gifte sig fick hon en fin fin klänning av modehuset Valentino värd många många kronor. Det finns inte många bilder på den vackra skapelsen, men det finns en ritning.



I år, när Oscarn var så gott som i hamn, lovade hon att klä sig i en klänning från modehuset och allt var i stort sett packat och klart. Nu snackar custom-made all the way och hela baletten.

Modehuset gick ut med ett pressmeddelande om att bland annat Anne skulle bära deras kreation på galan.


Man kan undra hur många i modehuset som satte champagnen i halsen när Anne skrider ner längs den röda mattan bärande Prada.




Det är inget direkt fel på Pradakläningen, förutom en och annan nipple, men lite taskigt kan man väll ändå säga att det är. Den diva Anne säga ha blivit börjar sakta bli bekräftat. Men det är ju trots allt skådespelare vi pratar om, inte någon sketen hjärnkirurg eller astronaut.

Kanske borde hon gå en ödmjukhetskurs hos Jennifer Lawrence.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar