fredag, december 14

HollyWeird

Okej, först lite roligheter såsom trailern till "Lone Ranger".



När vi ändå är inne på ämnet film kan vi ju glädjas åt att Tarantinos film "Django" snart kommer till en biograf nära dig. Rättare sagt 18 januari 2013.

Nu till något som förvånar mig en smula.

Det händer. Sen så händer det igen. Och igen.

Skådespelerskor och kända människor kliver ur bilen för att skrida ner längs den röda premiärmattan. Uppiffade, vackert klädda och redo att bli avgudade av oss vanliga döda.
Som alltid står fotograferna redo med kamerorna och trycker in halvmeterslinsen genom bildörren när hon graciöst ska ta sig ur bilen.

Awkward! No Panties Alert!

Inte helt oväntat har det hänt igen och denna gång visar Anne Hathaway hela härligheten.

Dom kallar det en "wardrobe malfunction". Jag ser det dock inte som det. Hade trosorna exploderat eller ramlat ner, då kanske det hade varit just det, men nu fanns dom ju inte där till att börja med så hur kan dom "malfunctiona"

Är trosor så himla obeväma? Har jag missat något. Dom finns ju i miniformat som knappt syns.

Vill man visa sin härlighet så säger jag fine, go for it. Inget farligt med det. Hälften av alla människor har den, varför ska vi låtsas som att den i existerar.

Men nu till det som gör mig lite irriterad.

Dagen efter sitter Anne i en intervju och berättar hur hemskt det är. Hon går så långt som att jämföra det hela med sin karaktär i "Les Misérables " som tvingas sälja sin kropp för pengar för att kunna ge sina barn mat.

Hmm, reality alert Anne. Du flashar dina vajayjay när du kliver ut ur en bil i en outfit värd lika mycket som en vanlig arbetare tjänar per år, till en premiär av en film du tjänade miljonbelopp på.

Okej, jag har inget behov av att se Anna Hathaways privata delar, men det var väll inte direkt en överaskning att bilden inte direkt hamnade i fotografens sopkorg. Och om det inte är en överaskning för mig, borde Anne verkligen veta bättre. Du är inte den första och lär inte bli den sista.

(jag tänker inte visa bilden, vill ni se den kan ni googla)

Nog om vajayjays. Nu ska vi snacka Brad Pitt.

För hans Chanel No.5 reklam är så jädra weird. Har ni missat den har du den nedan.



Say what? Återigen. Awkward.

Däremot är parodin från SNL och Taran Killam riktigt jädra rolig. Se den om ni får chans. Old, but gold.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar