måndag, augusti 20

I Love YOU

Jag har aldrig besökt salongen YOU själv. Dock bara en tidsfråga. Men sällan eller aldrig har jag blivit så inspirerad av hemsida som deras.

Det finns inget jag hatar så mycket som företag utan hemsidor (okej krig, sjukdomar, djurplågare, pedofiler och skavsår) vare sig det handlar om lilla frisörsalongen på hörnet eller gigantiska varuhus. GET WITH THE PROGRAM!

Sen finns det dom som har bästa hemsidorna. YOU har just det. Jag älskar ju bilder. Mina ögon kan aldrig få nog av bilder. Alla bilder. Förutom äckliga bilder.

Detta är bilderna som jag lät blicken ligga kvar på.

Jag vill ha lila hår...

...och dödskallar på naglarna...

...och diadem med stora nitar. Lite frihetsgudinnan goes punk.

That I do.

Sean Penn när det begav sig.

Jag vill fortfarande ha lila hår.

Patti Smith


Brad Pitt som jag aldrig sett honom förr.

Blond indian goes 70-tal. Snyggt.

Patti Smith igen.


Fucking Yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar