lördag, juli 28

OS och Pjucks

Vi har precis kikat på OS-invigningen. Mycket snyggt London!
Det märks att saker och ting blir mycket bättre när man sätter filmfolk bakom rodret.

Mina föräldrar som sover bredvid min dator vill väldigt gärna sova nu, så jag ska bara en snabbis visa FYND från Internet. Det är ju som sagt slutspurt på alla dessa reor som hägrar överallt. Det är nu man kan göra dunderfynd.

Jag är kanske inte Vagabonds största fan, men vill man ha lite mer vardagsskor kan man absolut köpa ett och annat par från märket.

Jag vill ha ett par basic ballerina för alla dagar, med en tvist (svårare att hitta än man tror) och så ville jag ha ett par låga klackar också för att kunna använda ganska ofta. Enda kravet på klackskorna var färg och känsla - orange och mjukt skinn.

Jag lyckades hitta båda på vagabonds online rea HÄR.

Vagabond Jive (750 kr) 375 kronor. Massor av fler färger finns.

Vagabond Aida (600 kr) 420 kronor. En annan färgkombination finns.

Sen var ju också den här lilla killen och hans goa mamma och pappa i Norrköping över dagen. Blott tolv dagar gammal. Sötnosen.

Denna bilden gör inte honom rättvisa. Jag hade 1% batteri kvar och panikfotade precis innan den dog. Han ser ut som en liten froggy.
Passade också på att fylla på te- och kaffeskåpet idag. El-giganten hade Tassimo erbjudande, och sådant måste man ju anamma om man ska ha råd att dricka kapsel-kaffe varje dag.



Nu blir det lite Battlestar Galactica sen sova. Nattis mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar