måndag, maj 14

Purple Eyes

Hej hopp gummisnopp!

Jag och T börjar vår helg idag. Han är ledig i en vecka och jag är mest bara ledig alltid, men denna gången känns det speciellt.

På tisdag kommer ett litet indie-spel som heter Diablo III.

Eller inte!

Kanske världens största och mest efterlängtade spel just nu world wide slår upp sina portar för allmänhetens beskådan. Och som det ska spelas. Datorerna över hela världen kommer att gå varma, det kommer att ryka om tangentborden och inte heller att förglömma det eviga smattrandet av klickande  musknappar.

Are you prepared?

Detta kolliderar tyvärr extremt hårt med en massa annat jag hade tänkt att göra, såsom att snacka om en jädra massa roliga produkter jag provat.

Just nu har eleven.se en fin kampanj på märket Eyeko. Och som ni nog har lärt er vid det här laget, nappar jag som den fetaste fisken i pölen, alltid på sådana saker.

Du får i alla fall 20% på alla produkterna från märket och jag inhandlade två saker.




En ögonpenna med namnet Eyeko Line & Shine Duo Pencil - Superstar. Du får två riktigt snygga färger i denna pennan - electric purple och plum.

Jag provade pennan idag, med kunde inte fota bra nog. Allt jag kan säga är att färgerna är riktigt snygga och dessutom enkla för att använda. Jag använde dem istället för skugga, mycket enklare om du är novis såsom mig.


Måla runt ögat, smeta ut med pensel, klart. Supersnyggt med lila och plommon om man har blå ögon.
 
 
 
 



Det syns inte på bilden hur jädra snygg den lila färgen är, ska ta betydligt bättre bilder tills imorgon.
Jag valde att matcha med lila skor och ta så jädra awkward bilder som det bara går att ta. 




Så till lite annat skit.

Jag ska slå ett stort slag för färska morötter. Jädrar vad goda dom är, skillnaden mellan dessa och morötter i platspåse går inte ens att beskriva.
Köp dem och go to town on them i din matlagning. Eller varför inte bara som snacks, med någon dipp kanske.
 
 


 
Investerat i proteinpulver. Åt det väldigt mycket när jag jobbade med träning, men inte blivit mycket alls på dom senaste åren.
Nu när jag börjat träna igen inser jag hur få gånger per dag jag äter. Jag går ju dessutom på "Beyond Wishes"-kuren nu, 
som du ska ta med måltid tre gånger per dag. Det funkar mindre bra för mig eftersom jag äter
1-2 gånger per dag.
Mitt problem är alltså att jag äter alldeles för sällan och det är troligtvis anledningen
till att jag har så jävla svårt att gå ner i vikt. Det och att jag äter extremt oregelbundet
och sover sämst i världen.
 


Efter träning försöker jag få i mig detta. Många som är besatt av protein glömmer bort att
efter träningspasset ska du få i dig kolhydrater inom en halvtimma, därav surdegs-hårdmackan.
 
 
 

Annat smått och gott.
 
 

 Karl Lagerfeld twittrade en bild på sin katt. Hur jädra söt är inte den då, lekandes med iPoden.

Andrej Pejic, den snyggaste killen och tjejen ever, har gått en visning för bröllopsklänningar
denna gång. Han blir bara vackrare och vackrare.
 
 

Imorgon ska jag prata om bland annat detta.
 
 



Jag har en bultande huvudvärk så jag måste sova nu. Baj baj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar