tisdag, april 24

Glittra Testar

Jag har insett att jag provar ganska mycket som poppar ut på marknaden, och sedan inte skriver så mycket om saken. Därför har jag nu startat en kategori som heter just "Glittra Testar".

Här kommer jag utvärdera alla konstiga saker jag provar.

Här kommer mitt allra första test under kategorin:

Från "Beyond Wishes" kommer detta "Slimming Step by Step"-system. Jag beställde detta ifrån Skin City som nu har en kampanj på produkterna. Halva priset mina vänner. Jag såg att priset nu var på 599 kr, inte halva som jag köpte det för.
Kittet innehåller tre olika typer av tabletter/kapslar, som du ska ta under olika delar av kuren. Dom har alla olika funktioner. Första asken är för detox/utrensning, andra för uppstramning/fettreduktion och tredje är för magen och dess funktion.
Väldigt snygg och tilltalande design på hela paketet.
We will see about that!
Mycket instruktioner, jag blev tvungen att skriva på askarna för att komma ihåg allt. 



Jag börjar min kur imorgon, samtidigt som jag kör min vanliga träning/kost. Ska bli intressant att se om jag känner någon skillnad. För enligt tillverkaren ska min hud, mage och kropp känna en stor stor skillnad. Håller en tumme.

Glittra Testar:

Produkt: "Beyond Wishes - Slimming Step by Step"

Köpt hos: Skin City

Pris: 899 kr 599 kr just nu.

Läs mer om märket och produkterna HÄR



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar