fredag, mars 30

Virkat And Stuff!

Ledsen för min urkassa rubrik, men jag är brutalt trött just nu och fantasin likaså. Jag ligger och myser med mina nya kärlek (men jag skulle hellre mysa med min gamla kärlek) Iphone 4s. Det var ett "Shut-up and take my money"-moment när jag var på The Phone House idag och äntligen fick mig en ny telefon med tillhörande abonnemang.

Jag har jobbat från 9-22 idag, så en varm kopp te och gårdagens pizza gjorde susen. Nu kan jag somna så där lagom mätt och belåten.

Idag har jag provat en hel del virkade plagg. Det är väldigt imponerande att en person verkligen kan virka ihop ett så perfekt plagg, när man själv knappt skulle kunna virka ihop en pannlapp.

Allt är givetvis handvirkat av extremt talangfulla kvinnor. Kolla in nedan. Ignorera den bleka kroppen och den helt missmatchande BH:n.


Jag fick en sådan Jeanne d'Arc känsla av denna. Den känns också som en rustning en amazon-kvinna skulle bära, fast i plåt då givetvis.
En handvirkad tunika liksom, helt sjukt vilket arbete.
Alla små detaljer på detta linne kommer tyvärr inte fram, såsom dom vackra silverinslagen, den söta knytningen bak och nedtill. Verkligen underbart sött.
Alla virkade plagg kommer givetvis från Anna Holtblad, vem annars skulle skapa så vackra saker.


Godaste teet, finaste telefonen och gourmet middag klockan 23.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar