onsdag, mars 21

I Want A F(f)ord!

Det har varit en lång dag. Precis nu trilla jag in genom dörren, och jag var uppe 5 i morse.

Medan jag sipprar på mitt glas vin (tack S precis vad jag behövde) sitter jag och kikar på kläder. Det å andra sidan är ganska lustigt med tanke på att det enda jag gjort idag är att hålla på med kläder. Jag får helt enkelt aldrig nog. Aldrig!

Det är något med Tom Ford. Allt han rör vid blir till guld. Filmen "A Single Man" är en film som verkligen gick rakt in hjärtat på mig. Den är fruktansvärt bra...och väldigt snygg.

Dock är filmer knappast det han är mest känd för, utan mode. Han är en designer som osar integritet och stil. Han gör sobra, stilrena, moderna och väl tullskurna kläder, precis såsom jag vill ha dem.

Uniform med en edge. Dallas i nutid. Starka kvinnor, man inte sätter sig på i första taget.

Det extremt efterlängtade och superhemliga kollektionen är så in i norden snygg. Det finns knappt bilder på plaggen, så ni får nöja er med dessa i kass kvalitet.

Jag får gåshud, snyggt är det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar