onsdag, januari 25

With Sugar On Top!

Det sista jag minns var att vi spela Zelda på Wii, sen däcka jag tydligen och vakna 01:30. Jag har sovit bort exakt hela tisdagen, stackars T han har nog försökt väcka mig åtskilliga gånger. Nu ligger han och sover eftersom han ska upp 05:00, sicken röta.

Satt och gick igenom mina mejl när jag vaknade, oh lord have mercy, har ni sett Agent Provocateur nya kollektion. Den är så snygg så jag bara dör.

Mina två favoriter, som måste bli mina på något sätt är:



Setet heter dessutom Ariel, efter Disneys lilla sjöjungfru och jag avgudar ju Disney-filmer. Sen härstammar säkert myten om henne någon annanstans ifrån, men i min värld är det Disney. Ni hittar setet HÄR




Detta setet är så roligt och flörtigt på samma gång, med dom söta prickarna. Setet heter Sprinkle och den det ser ut att vara den skönaste BH:n jag någonsin sett. Du hittar hela ljuvligheten HÄR

Nu till lite annat.

Så här snygg var Jessica Alba på en fancy pants fest signerad Chanel. Festen hölls i Las Vegas och alla inbjudna fick åka dit och tillbaka i privatflyg. Vi kan väll konstatera att Chanel-folket vet hur man fixar en bra fest.

Ni som följer hela Rachel Zoe mogulen vet att Brad Goreski är den som klär Jessica nu för tiden. Mycket lyckat.



Tydligen trodde alla att Diane Kruger var i väntans tider, så även jag när jag såg bilden, men det är hon inte. Kanske inte den bästa klänningen om man inte är just gravid.

Någon jag tror man ska hålla ögonen på är Max Irons, son till Jeremy Irons. Det känns som att en massa kändisbarn blivit stora (både i ålder och stjärnstatus) just detta och föregående år och det lär inte sluta.
Denna 26-åring har mest jobbat som modell, men ska nu satsa helhjärtat på sin passion skådespeleriet. Vi får se om han kan bli lika stor som sin Oscars-belönade pappa.




Max poserande för Macy's INC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar