onsdag, december 14

Lazy Day!

Okej, jag ska inte ljuga. Idag har jag inte gjort många knop.
Jag fick iväg ett paket och skickade ett VÄLDIGT roligt brev, så spännande!!!

Sen testkörde jag också mina nya conniesar, i regnet. Tack söta gulliga Paula! Hon köpte dem i Miami, men dom var för små, så hon donerade dem till en bättre behövande, superglada mig!!

Bulliga paket och mystiska kuvert!



The Purple beauties, dom är så fina!


Om jag fick en önskan uppfylld just nu, skulle det vara att ha en Hervé Léger klänning hängandes i garderoben.
kör en kampanj just nu där dom säljer ut just dessa klänningar. Dom är så in i norden snygga. Dessutom kan dom få i stort sett vilken kropp som helst att se amazing ut tack vare spandex-tyget.



Finns massor med olika modeller. Dom sitter som gjutet.



Famous people gillar klänningarna skarpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar