söndag, november 27

Girly Dinner

Igår var jag på middag, det blev lite sent och lite vino därtill. Med andra ord var jag lite sleten idag på morgonen när man skulle iväg till lokalen och jobba.

Det var verkligen supertrevligt och så himla generöst. Hemmagjord kantarellsoppa, röding med färskpotatis och härliga ostar. Släng på massor med champagne, vin och desertdryck och ni kan förstå att jag blev bortskämd.

Den underbara tillställningen hölls hos min systers vän Ebba. Kanske den goaste flickan man kan träffa. Dessutom hade hon väldigt fina och snälla vänner.

Jag är alltid lite smårädd för stora tjejgäng, ett resultat av att växa upp i en småstad. Ni vet så fort man gick på toa var snacket igång. Detta var inte alls den typen av tjejer, utan väldigt gulliga och omtänksamma. Det var mer girlpower och inget girltrashing.

Jag är för trött och sleten för att fastna på bild just nu.





Denna björnfällen på väggen hade en otrolig historia som jag dock inte ska gå in på nu.





Inte het oväntat dracks det världens godaste vin. GB ftw!

Mumsiga ostar. Det är verkligen något man ska unna sig oftare. Vissa kostade massor, men smakade också därefter.
Vi blev alla nyfikna på den uppstoppade krokodilen.

Värdinna, som också var ägare till den otroligt mysiga lägenheten fylld med underbara möbler och föremål som osade historia.


Otroligt vackert hårspänna som jag tyvärr för en riktigt suddig bild på. Måste vara vinet som gjorde att jag nöjde mig med den bilden.

Nästan alla flickorna.Vi var tvungen att ta en taxi hem alldeles för tidigt, men så är det. Work work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar