onsdag, november 23

Dagen efter första dagen

Så var dag nummer två avklarad, det har gått riktigt bra och vi kommer att bli klara innan deadline.
Igår var jag så himla trött när jag kom hem, datorn ville inte samarbete med mig och jag insåg ganska snabbt att "inläggandet" fick vänta tills idag.

Dessutom hade inte tid att fota heller, men några bilder till och från jobbet fick det bli.

Skogshuggar-Glittra med en möjligen ny kappa.

Koolaste huset EU? Skuggbilderna av träd på balkongerna, rolig detalj.
Jag skulle vilja se hur lägenheterna ser ut. Dom två översta våningarna ägs av min systers mans bekant, och ska tydligen vara riktigt snygga. Inkluderat biosalong och biljardrum.

Plattan har förvandlats för den årliga julmarknaden, mysigt.

Nu ska jag sippra i mig resten av morgonkaffet, och sedan blir det iväg till lokalen för det sista fixet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar