torsdag, november 24

Before the Storm

Vi blev klara så tidigt vilket gav oss lite "strosa runt på stan"-tid. Eftersom jag glömde hälften av mitt smink i Norrköping, var jag tvungen att inhandla en foundation.  Vilket inte är det allra lättaste. Jag tror det är troligare att man hittar en gömd skatt  än en foundation som är perfekt för ens hudton under sin livstid.

Jag gjorde dock ett till försök idag, med ett märke jag inte provat förr.

Här kommer min dag i bilder.




NK's julskyltning är riktigt rolig i år, eller vad sägs om tomten som älva, nissar som städar toaletter eller tomten i valet och kvalet om vilken superhjältedräkt han ska välja.




Den klassiska julgranen hänger var den ska på NK.



Mumsig latte med en klick grädde. Den var lika god som den ser ut.

Röda stora lysande julkulor mysar upp innerstaden.

Make Up Store's foundation ska nu sättas under luppen. Återkommer med min kritik. Dessutom blev det en burk selen för immunförsvaret och massa annat. It's the good shizzle.


Jag tog nyansen "Milk".



Kashmir är MAGISKT. Kanske det skönaste materialet som någonsin skapats (förutom min älskades hud). Det är dock ganska dyrt, men väl värt pengarna.
Denna midjekorta tröja är ett nyförvärv, i en lite oväntad lavendelfärg.

Imorgon kör vi igång. Välkomna till Malmtorgsgatan 5 om ni har vägarna förbi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar