onsdag, november 30

Ballerina

Tionde dagen är till ända. Det känns som att jag skulle vilja sova i en vecka, minst. Men just nu är jag så upp-speedad på kaffe och faktiskt piggare än jag varit på hela veckan.
Det har varit en fröjd att arbeta med mina systrar, men jag hade faktiskt inte trott något annat.

Nu har Syster + Systers man fått sin nya lägenhet, snart åker väggen ut och fram träder en 155 kvm lägenhet.
Jag tror deras nya lägenhet kommer att bli stencool, vi snackar industri-design, väldigt NY Manhattan. Dom ska dessutom ha vad jag kallar ett "walk-in kylskåp". Vilket helt enkelt är ett kylskåp man kan knata in och hämta sin mjölk, med tillhörande glasdörr.

Nu håller dom på att påbörja flyttningen, då passade jag på att prova Systers tåskor. Visst, mina fötter är extremt ömma efter veckan som gått, men ouch vad det smärtar att gå i tåskor. Hur sjutton gör dom det? Dessutom dansar dom timtals i dem, jag kunde knappt gå till stolen för att sätta mig ner.

Jag vill inte måla han där nere på väggen eller jinxa något, men det kan tänkas att jag har ett riktigt roligt projekt på gång. Alla fingrar korsade om och om igen.
Berättar mer om det senare.

Lite bilder följer och avslutar denna kvällens post. Jag vill inte låta som ett busy little bee, men jag har haft så lite tid på senaste att jag knappt hunnit slå igång datorn, därav lite glest mellan inläggen.

Slår ett slag för gubbskorna, så himla snyggt i rätt kombo.

Gamla Vogue-tidningar hittades i den nya lägenheten, denna från 1983.

Kittad för vintern. Tack Anna Holtblad för att du gör så att man kan vara finare än finaste på vintern.

Jag har faktiskt slöat en hel del på fotograferingen dom senaste tre dagarna. Vill bara få jobbet gjort, inga avbrott. Like a machine.



Industrilooken ska byggas runt denna coola taklampa, köttkvarnen och kaklet. Den första droppen i ett hav av awesomeness.

Tåskor, så vackra, men så onda.

Haha, vi blev lite artistiska så här på kvällskvisten. Den nya Kosta Boda-skallen inlindad bland sidensnören och tåskor, kanske en symbol för det vackra men ändå ondskefulla med ett par ballerinaskor.

Jag verkligen drömde om ett par tåskor som barn, var helt besatt av balett. Little did I know.

Sayonara, hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar