söndag, oktober 30

Under Cover!

Så har det varit Halloween, med en infektioner i kroppen och nackspärr, spenderade jag denna högtid spelandes SC2.

Det gjorde inte kändisarna på andra sidan havet.

Här följer några kändiskostymer.

Sofia Vergara som en pippi från Angry Bird! En av mina favoriter.

Gleefolk 1, Chris Colfer som en Sea Monkey.

Gleefolk 2, Lea Michele som The Swan Queen, eller kanske Nathalie Portman who knows!

Några som alltid går den där extra milen när det är Halloween är Heidi Klum och Seal. Här är Heidi utklädd till....muskler? Bästa kostymen helt klart.

Inte helt oväntat ska Fru Kardashian vara något hett och sexigt. Annars skulle väll världen gå under. I år var hon Poison Ivy, eller Uma Thurman.

Spock eller Zachary Quinto som han faktiskt heter. Gick på festligheter som fyrverkerier den 4 juli.

Jag älskar ju Halloween!!!!!!! Att få vara extremt jävla utflippad och komma undan med det, är wonderbaurt!
Personligen kan jag inte fatta att dom flesta tjejer vill vara så snygga och sexiga som möjligt, ffs här har du din chans att se riktigt jävla risig ut, och få cred för det.

Sofia Vergara får därför mitt Halloweenpris 2011, hon har kroppen som gud skapade med änglalera, och ändå kör hon en angry bird och döljer alles. Kan ni tänka er hur mycket godis hon skulle få med ska vi säga en Moulin Rouge-kostym?

Låta inälvorna hänga ut eller käken hänga löst, varför ska man då försöka se snygg ut? Det gör man ju alla 364 andra dagarna. Its time to nuts and be fugly!

Det är dock aldrig fel att vara snygg eller söt, alltid bra för självförtroendet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar