onsdag, oktober 19

Jewelry!

Awwww jag har hittat så himla fina smycken på en otroligt bra sida, inte bara sida för den delen, jag älskar hela konceptet med detta företag.

Jag plockade på mig sju awesome bling bling och väl i kassan inser jag, dom skickar inte till Sverige. Noooooooo!

Bra priser, snygg design, suverän sida att shoppa på, bra samarbeten med fancy designers (till låga priser) och inte minst att jag hittade mina drömsmycken där.

Men jag lovar er, det är värt att bara "fönstershoppa", kika HÄR.

Jag föll som en liten fura för bland annat dessa guldkorn.






Detta är bara toppen på isberget, det finns så mycket mer fint. Cry myself to sleep I will.


Ohh Jennifer är lite wild and crazy på ELLE's Women i Hollywood Tribute.
 Det var både v-ringat, kort och figurnära, men kan någon pull it off är det fröken Aniston.






Hm...vette katten om Versaces H&M-kollektion för män kommer fungera speciellt bra, den är väldigt färgglad och mönstrad. På bilden ser vi en mer diskret ensemble mot för...



...den här.


Och när vi ändå är inne på temat, rolig bild fotad av Steven Meisel och publicerad i tidningen "W". Fast skulle den funka om det var ombytta roller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar