lördag, oktober 29

Där ser man!

"Det är doktor Satoshi Kanazawa, psykolog på The London School of Economics and Political Science, som har kommit fram till att de som rent instinktivt har en tendens att stanna uppe sent har en hjärna som är bättre anpassad till de nya förutsättningar som finns i samhället. Kanazawa menar att det är bara en välutvecklad hjärna som kan motstå en 10 000 år gammal instinkt om att lägga sig när det blir mörkt - trots att det numer finns många sätt att råda bot på mörkret."

Lite scrubs från mobilen...


Nya glajjor, jag kan se saker och det är ganska häftigt.


Mycket smaskig marmelad utan massa E-stuffs.

Jag lever på det här just nu, blir kanske två av dessa kannor per dag, minst.


Ny toalettborste från Lagerhaus. Ja, den är ren och nyköpt, annars skulle den aldrig få stå där ju!


Topshop kommer snart ut med en troligtvis stekhet kollektion, som med allt underbart just nu är det ett samarbete mellan Topshop och Mary Katrantzou. Jag tror man ska hålla ögonen öppna efter den online. Priset kommer (fingers crossed) också vara skapligt.


Hm, jag kan inte bestämma mig om jag gillar Jessica Biels "senaste" outfit eller inte. Dock kan hon gå i sopsäck och fortfarande se ut som en ängel. Faced carved in stone that girl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar