fredag, september 16

Friday I'm in Love.

En bra dag trots stopp i avlopp och en massa annat jox.

Födelsedagsfest...tokgod mat, skratt och lyckliga tårar. Jag är verkligen så känslosam just nu, grät när T's Mamma höll tal och tårarna bokstavligen sprutade när T höll tal, helt spontant utan förberedelse sa han dom rätta orden, kort och koncist.
Vilken underbar familj och vilka underbara vänner till familjen.

Dessutom vill jag säga ett STORT grattis till min egen underbara Far som fyller jämnt idag. Du har haft ett tungt år, men jag finns alltid här och försöker i den mån jag kan skicka fina och omfamnande tankar åt dig. Jag är verkligen inte världens bästa dotter, jag har nog gett dig ett och annat grått hår, men trots allt är du alltid nummer ett och nu kan det bara bli bättre. Min starka Pappa!

My Birthday Suit!








Anna Holtblad och See by Chloé rakt igenom.

Och vet ni...

När jag kom hem bytte jag om illa kvickt till detta...


...och beundrade denna tavla som varit på inramning i kanske 3 veckor...






Fucking hell, vad jag älskar den! Den innehåller allt jag älskar, New York, film, fashion, med en härlig tvist av mörker. En gåva av min underbara storasyster, eftersom hon tyckte att den var så jag. Nu kommer den äntligen pryda vår vägg, tillsammans med vår sexiga kvinnojätte. Fast den får ni se senare.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar