fredag, juli 1

Someone feed the monkey while I dig in search of China.

När jag börjar få ordning på mitt liv, humöret, träning och maten. Då faller mångas liv runt omkring mig i krasch.
Jag hade aldrig kunnat hantera det om jag inte var var jag är nu i livet.

Det är så himla lätt att falla när man själv är låg, bara släppa taget och sjunka. När man inte trivs med sin tillvaro eller med sig själv, binder man varje tyngd man kan runt fotlederna.
Nu vill jag inte sjunka. Det är bara så jävla tungt att se människor man älskar lida.

Inget renar skallen bättre än en springrund med favoritmusiken i lurarna. Det har blivit som terapi för mig. Dessutom har jag investerat i ordentliga springskor och lite träningskläder. Varje dag byggs jag upp lite mer och varje steg trampar ner allt gammalt jävla skit jag inte orkar älta längre. Den gamla klyschan "Varför bryta ner när man kan bygga upp" har aldrig klingat starkare hos mig.




Fyndat suveräna träningskläder hos Nike. Jag var snabbt inne på deras rea och snappade åt mig ovanstående tre. Du hittar sidan här.


Efter jobbet byter jag om till träningsoutfit och springer hem.


Då kommer man hem svettig, men så himla glad. Dessutom har man både tagit sig hem från jobbet och fått dagens motion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar