fredag, juli 15

Broke(n)!

Skit också! När man är som pankast då ska man hitta ett nytt favoritmärke, som dessutom har tokreducerade priser just nu, sucks!

Zac Posens linjen "Z spoke by Zac Posen" har så jädra snygga kläder så jag vill bygga ett tempel åt dem och bedja varje dag.

Grrrr!!!!!!!!!

Men istället jobbar man, har ingen fritid, går inte ner i vikt trots springandet, får inte äta mat man tycker om, får aldrig sova och bor hundra mil ifrån den man älskar. Dessutom är min dator helt fuckad just nu och alla spel jag spelar går det helt åt helvete i. Så vad är väll en jädra bal på slottet...

Life is a bitch and then you die.

Aja, men allt är inte skit och piss. Jag kan bli ganska sur när jag vill ha kläder, men mitt bankkonto hånler åt mig. Det är priset man får betala för att man jobbar för peanuts.



Come to mommy!


Nej, jag ska inte skriva mer idag, blir massa negativt gegga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar