tisdag, juni 21

Update part 1

En bild säger mer än tusen ord, så jag låter bilderna tala för mig. Tyvärr har det blivit mycket fotat med telefonen, eftersom jag har en tendens att glömma kameran hemma. Så kvantitet över kvalitet är vad som gäller.

Detta är ett axplock av vad som hänt (och givetvis vad jag haft på mig) på senaste...



Första gången på kanske 10 år jag har shorts på mig, med bara ben. Jag försöker vänja mig.

I Acnelådan jag fick för någon vecka sedan låg dessa underbara byxor. Dom är nog det skönaste jag burit. Modellen heter "Play" och dom finns på rea just nu på Acnes egna sida, skynda att fynda! Sommarens skönaste!


Jag är en badkruka, men det är inte dessa herrar. Tack för en riktigt trevlig kväll!

Min bättre hälft provar byxor. Han passar i allt och klär sig så himla bra. Puss på dig!

Vinkylen jag avgudar! Angelini är och förblir stans bästa restaurang. Trevligare personal får man leta väldigt länge efter. Man blir bortskämd.

Bubbles for the lady, milk for the man!


Nån dag hade jag dessa kläder...



...och någon annan dessa.

Jag älskar mina Acne rider low och kommer troligtvis vilja bli begravd i dem. Nu börjar dom bli så där galet sköna också. Idag hade dessutom Acne rea på "Pistol" i storlek 37 och 38, i en snygg brun mockaskinn modell, samt svart/blåa. Jag hann norpa ett par 38, men övergav dem.
Man får vara supersnabb när Acne har rea, men än finns det många godbitar kvar, skynda att fynda. Jag fyndade en härlig topp jag skrivit om förr.



Den är så underbar!

Men spara några slantar för "Hope" har rea den 27 juni, även på deras hemsida. Deras toppar och byxor är to die for.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar