onsdag, juni 22

Sleepy

Jag är lite trött och seg idag så jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg.

Lite skönhetsprodukter jag inhandlat.


Jag en sucker för lip plumping produkter, till T's förskräckelse (han får livsfarliga pussar av mig ibland). Dessa två är det senaste i raden. Den ena har verkligen mitt synade öga på sig, "Lip Fusion XL". Den kostar, så jag kommer bli så förbannad om den inte smakar. Den lovar i alla fall allt och lite till, håller den inte måttet får den tokdissen av mig.

Den andra är inte för veklingar. Den ger vad den lovar, men alla klarar nog inte av känslan på läpparna. Jag gillar den kittlande känslan och detta är tredje gången jag köper den. Namnet är "Too Faced - Extreme plumping lip gloss".

Den första är en behandlade produkt som du ska lägga på över natten, den andra en kosmetisk och tillfällig.


Jag har också investerat i en riktigt bra hårborste, med äkta hår och allt sånt. Min första reaktion är att om man ska spara långt hår, köp en svinhårborste. Det sliter minimalt på håret och reder ut utan att slita sönder hårstrån. Dessutom masserar den hårbotten på ett gemytligt sätt. Min kommer ifrån "Scandinavian Formula" och än så länge är jag toknöjd.

Den härliga burken innehåller en suverän hårinpackning och kommer ifrån märket "Macadamia". Den luktar gudomligt och gör underverk för ledsna hår. Jag slänger på en klick efter varje schamponering.

Nu mina vänner ska jag lägga mig i sängen. Det tar på krafterna att cykla i ösregn, utan stänkskärmar på cykeln.

Nedan följer några bilder av hårfärger jag saknar. Mitt hår är sååååå fult just nu.



Inte så ljust, utan en mer levande nyans, med något mörkare underhår. Älskar den här hårfärgen.



Ett väldigt klippt och friskt hår som detta. Älskar när man ser dom nyklippta topparna. Färgen är också helt okej.

Nu sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar