lördag, maj 28

Shoes and more shoes!

Jag är inne i en riktig skoperiod just nu. Alla skor jag ser blir potentiella "börskraschare". Men jag ska hålla mig ifrån att köpa fler. Inte så att jag använder dem i alla fall.

Kan det vara så att jag försöker ersätta T med nya skor? När vi inte får träffas då får skorna bli mina substitut så länge. Jädrans skumt i sådant fall.

På senaste har jag tänkt extremt mycket på mina triviala intressen, såsom skor och mode. Och hur jag lyckats få dem att bli något helt annat än just triviala. Att vara intresserad av kläder och mode är faktiskt något väldigt elementärt och inte alls så pinsamt som många tycker. Så imorgon ska jag berätta varför mode och hur du klär dig inte alls är något du ska skämmas för att vara intresserad av.
Att klä sig rätt är ibland viktigare än att ha miljoner på sitt bankkonto. Att kläderna gör mannen, eller kvinnan i mitt fall, är inte bara en myt.

Men nu ska jag sussa, men lämnar er med dessa underbara skor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar