fredag, maj 27

Long time...

Jag har varit lite off den senaste tiden, men jag tänkte jag skulle skriva lite om vad jag gjort, förutom jobbat och spelat.



Jag har köpt nya gummistövlar att ha på mig vid regniga dagar under sommaren. Dom är fina och svarta.


Jag har förälskat mig i frystorkade jordgubbar med yoghurt överdrag och Brämhults nya juice som är så god.

Jag har varit irriterad, som denna dagen när jag hade PMS utan dess like. Haha kolla in den välfyllda hatthyllan där bakom, insane.

Den här björnen håller mig sällskap och vakar över mig när T är borta. Jag tror dock han har starka planer på att ta över världen, man ser det i hans blick.


Vid PMS hjälper bara dessa mumsiga godisar (och kramar).






Härliga vårtecken jag träffat på varje dag till och från jobbet.


Vi har en ny gigantisk snurrgunga utanför oss nu. Där låg det en tjej och läste och det såg så himla mysigt och rogivande ut.

Min kollega som varit på utlandstjänstgöring med FN för tredje gången och tyckte att det var dags att gadda in dessa minnen på sin kropp, tillsammans med den svenska tigern. Den är precis nygjord och täckt i plast, men jag gillar den.


Jag har fikat och pratat med dessa två underbara herrar. Vilken tur jag har som träffade så fina vänner på min utbildning.


Min gulliga arbetskollega fyllde 30-år, så vi var där och fira honom.

Vi sjöng också, vilket han tyckte var väldigt pinsamt.

Sötaste Linda!

Jonas (Lindas pojke), Gulliga Caroline och födelsedagsbarnet.

Jag minns inte vad flickorna till vänster i soffan hette, men till höger sitter mina arbetskollegor Henke och Anne-Caroline.

Födelsedagsbarnets flickvän. Hon hade bakat ruskigt goda muffins.



Snällaste och gulligaste Caroline.

Linda fotar.



Henke in action!


Jonas in action!

Sen begav vi oss ut. Jag har inte varit ute i Umeå på kanske ett år.




Tydligen var man tvungen att pussa på Kim Källström. Eller som ovan, en passionerad kram.







Älskar den här bilden på Linda, sockersöt. Haha Henke blev mindre lyckad.

Jonas med flickvän.


Utanför innan vi spatsera hemåt.

Nu ska jag kolla lite Star Trek och sedan sova. Puss och kram alla barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar