måndag, april 18

Sick and tired of being sick and tired!

Jag har en måndag ledig idag så jag försöker kurera mig så gott det går. Men just nu känns det som jag hade behövt en vecka till att bara sova. Imorgon kommer klockan ringa 04:30 och jag vet hur jag kommer att må då.

Mitt jobb just nu är som ett dagis. Ingen kan vara borta så förkylningarna studsar som pingpong bollar fram och tillbaka mellan oss. Vi är helt enkelt ett väldigt krassligt gäng just nu. Den som orkar och inte är så sjuk, får arbeta för den som är riktigt sjuk och kanske till och med blivit inlagd på sjukhus. Det är helt enkelt riktigt illa. Och tyvärr är jag en sådan person som inte kan sjukanmäla mig, kan man gå går man till jobbet. Sen att det tar en vecka extra att blev av med förkylningar är en smäll man få ta.

Jag lyckades dock bland alla hostningar och snytningar hitta vårens koolaste byxor.




Jag skulle säga att dessa byxor ger en snygg figur åt i stort sett vem som helst. Dom framhäver midjan och ger rumpan en snygg form, samtidigt som dom "förlänger" benen. Klassiskt knep för att trolla fram en snygg siluett. Dessa kommer från Matthew Williamson och kostar tyvärr en del pengar. Men drömma får man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar