tisdag, april 26

Inte lätt när det är svårt.

Det är en p.i.t.a. att försöka få ett vettigt foto nu för tiden. Oftast ser jag bara allmänt hemsk ut, men också den grejen att man ska fota sig själv, hur sjutton gör alla som bloggar? Är det något knep jag inte vet om?
För jag har inte folk omkring mig 24/7 som kan snappa ett shot så där hux och flux. Varje gång jag kollar igenom min kamera håller jag på att få krupp, inte en enda vettig bild.

Det ultimata för mig skulle vara att skriva om någon annan, fota denna personen och porträttera denna istället för mig själv. Hur det skulle funka är en helt annan femma, men skoj skulle det vara. Helst någon som inte är fotoskygg också. Min totala motsats skulle vara skoj att vara spökskrivare åt.









Jao, så det kan bli...men men vad är väll en bal på slottet emot ett skröpligt taget foto i någon dassig spegel. Helt...helt...underbar.

Nu blir det susselulla, men först en 2-3 eps. "American Dad".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar