onsdag, mars 30

Bling Bling!

Innan jag tagit tag i saken och laddat upp alla bilder från veckorna som gått, ska jag bara visa lite sött jag hittat.

Jag letar just nu med ljus och lykta efter en snygg klocka, eftersom min gamla i stort sett ramlar sönder. Jag har hittat en eller två som sålt slut innan jag lyckats bestämma mig om jag vill ha dem. Båda är från "Marc by Marc Jacobs".


Detta är den ena och den andra har jag nog linkat två gånger i gamla inlägg.


Jag har också nosat fram två ringar som jag tycker är toksöta.



Jag minns inte vem som gjort den övre men den undre är från "Juicy Couture" och båda hittade jag på shopbop.com. Min stil på smycken är och förblir väldigt barnslig. Dessa två kostade dessutom inte så mycket, det gillar jag.

För herrarna och framförallt min herre hittade jag lite koola prylar.


Koola manschettknappar från Ralph Lauren hittade på Mr Porter.

T-shirt från Victor&Rolf. Den är väldigt plain men jag gillar den. Finns också på Mr Porter.

Sista lilla sötsaken blir denna underbara klänning från Anna Sui som just nu finns tokbilligt på theoutnet.com. Det söta fruktbeprydda tyget och broderade körsbären (eller är det kanske tomater?) gör denna klänning till sommarens bästa köp.

Jag tänker mig den tillsammans med missmatchade Converse...

...kanske dessa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar