söndag, februari 13

Sunday morning!

Jag har inte så mycket att rapportera efter helgen, har mest slöat och spelat. Idag ska jag dock jobba det mycket tunga skiftet 13:00 - 16:00 så jag ska strax iväg.

Men en lite update hinner vi allt med.

Idag tänkte jag bara skriva om lite produkter, men först av allt måste jag ju bara berätta om det roligaste som hänt mig denna veckan. När jag kom hem från jobbet hade jag fått ett litet paket av eleven.se. Jag blev mycket fundersam eftersom jag inte hade beställt något.
Det visade sig att jag hade vunnit en tävling! Så himla skoj. Priset ser ni nedan.


En "parfym" från Gap, yay! Perfekt för vardagen, luktar friskt och rent. Tack så himla mycket eleven.se, jag har dock alltid gillat er, men nu är jag lite småkär.

Sen tänkte jag skriva lite om produkten som gjorde att jag vann denna söta doft.


Jag beställde den för att jag vart lite nyfiken, men snabbt blev det en personlig favorit. Ett vackert lätt lätt glittrande puder som ger en otrolig lyster. Den heter som ni ser Candlelight och kommer från "Too Faced". Meningen är att pudret ska ge en illusion av att du sitter nära levande ljus, det vette sjutton, men fint är det. Jag beställde pudret från eleven.se och skrev sedan en liten recension vilket i sin tur ledde till en parfym, weee!

En annan bra produkt som jag lyckades knipa på rea är denna fina rouge.


Som ni ser blev den också snabbt en favorit. Tyvärr är den nog slut snart och jag vet inte ens om den finns att få tag i längre, men lyckas ni hitta en, köp direkt! Skitsnyggt och har många funktioner. Det kommer från "Smashbox", jag köpte min för halva priset så vet inte vad den kostar normalt sett, men tror jag gav en hundring eller nått sånt.


Har ni ännu inte provat "YSL - Touche éclat" gör det igår!! Bästa concealer jag någonsin använt och det är en sån där favorit som man kör med år efter år. Suverän för ögonpartiet, perfekt ton så den döljer allt det mörka runt ögonen, på ett snyggt sätt, inte nått torrt, fnasigt och gult sätt.


Till sist har jag fått mina provburkar från "Lily Lolo", massa nyanser att prova. Jag har haft dem nu snart en månad och fortfarande så här mycket kvar i burkarna. Inte illa för en beställning på cirka 70 kronor. Påminner väldigt mycket om "Bare Minerals", fast billigare.

Nu ska jag skutta till jobbet. Sayonara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar