torsdag, februari 24

Listen to the girl as she takes on half the world!

Idag har jag slagit in fina paket, gått i snöstorm och sedan skickat iväg dem. Jag hoppas alla köpare ska bli nöjda.

När jag var på posten hämtade jag också ut ett litet sött paket som jag hade köpt åt mig själv.





Jag äger knappt smycken, jag har kanske två halsband, inget som kostar lite mer som denna berlock. Och visst är det vackert! Hela jag bubblar.



En glad Glittra! Mitt första riktiga smycke, yay! Jag får sådan önskan att stå där framme på båten och skrika "I am on top of the world". För även om det inte är en diamant (a la Titanic) så är den värd lika mycket som en diamant för mig.

Psst! Ja, jag vet att det är "....king of the world" men ouch så opassande för en icke-lady som mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar