lördag, februari 19

A good day!

Idag har det varit en riktigt rolig dag, framförallt aktiv dag.

Först började jag med att burra ordentligt i sängen, småkollandes något menlöst TV-program. Sedan tog jag en långpromenad ner till Strömpilen och handlade.

Precis när jag kommer hem och ska laga maten jag köpt, ringer min söta kusin och bjuder mig på middag hos min andra kusin. Så hopp in i duschen (den behövdes verkligen) och sedan iväg med bussen.

Jag blev bjuden på en riktigt god hemmagjord pizza och massor av trevliga samtal. Dom är så goa mina underbara kusiner.

Snart ska jag bädda ner mig och kolla på en film jag väntat SÅÅÅÅ länge på, "Black Swan". Jipppppppie!




Burra sig ner sig i sängen, mys!



Första dagen på länge jag verkligen orkade se normal ut, det måste firas med foton. Med normal menar jag icke i uniform eller pyjamas och jag hade faktiskt kammat håret!


Dessutom hade jag normala kläder på, vilket inte händer så ofta.

Tyvärr ser man inte så mycket på bilden, men mina kusiner sa att min outfit var fin i alla fall. =)


Kusinens extremt snälla och keliga kissemiss. Den var så himla go! Han köpte denna lilla godbit från ett katthem för föräldralösa katter. Fler borde rädda dom små liven.


Mina fina kusiner.

Nu blir det film. Ohhh vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar