måndag, januari 17

Some stuffz!

En liten blandad kompott av saker from ze internet.

Eftersom jag ska gå och lägga mig alldeles snart ska jag bara snabbt reflektera över några saker jag såg när jag kika igenom min mejl.



Det första är "MAC" eller rättare sagt deras nya sminkkollektion, med den passande titeln "Wonder Woman". Ni ser kanske på förpackningarna att dom i sann anda klätts i hennes färger och stil. Allt ska dessutom vara lite större, räcka längre och ha ett lite lägre pris.
Alla som använt "MAC" vet säkert hur överlägsen dom är på just make-up, dom flesta sakerna har en hög kvalitet och sitter bättre än många andra märken.

Riktigt roligt ska det bli, dock får vi i Sverige vänta ända till mars innan dom kommer hit. Tur att det finns internet butiker.


Det börjar närma sig Golden Globe, Oscars gala och allt vad dom nu heter. Det är mycket röda mattan nu och sånt gillar ju jag.

Ovanstående bild är från "Critics Choice Movie Award", väldigt många var extremt snyggt klädda, men jag valde ut två nykomlingar. Nämligen Emma Stone och Elle Fanning, den senare är Dakota Fannings lillasyster.
Framförallt gillar jag Elles skor och Emmas softa frisyr, samt klassisk avskalade stil utan fuss. Mycket snyggt!


Till sist så måste jag ju bara kommentera "American Apparel" och deras nya reklamkampanj. Jag har faktiskt några plagg ifrån dem, dom är både sköna och håller en riktigt hög kvalitet. Dock vet jag inte riktigt hur jag ska ta deras senaste reklambilder.
Att dom anspelar på sex är det väll inget snack om, men det roliga är var dom lägger sin kontrovers. I detta fall på att modellens hår syns igenom trosorna. Att det har blivit ännu mer chockerande att se en kvinna som faktiskt har hår down there, än att se en utan.
Det känns nästan ännu mer dirty och ännu mer förbjudet, och det är nog exakt det dom är ute efter.

Sen att man får titta fem gånger extra för att ens se vad modellen har på sig, det är en annan femma. Det är ju trots allt en klädreklam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar