måndag, januari 3

Sale, oh how we love sales!

Nu dingar det till ordentligt i mejlkorgen, alla roliga märken/butiker har stora reor! Dock är jag väldigt pank tråkigt nog, men någon annan kanske har fått lite roliga julpengar att spendera så här efter jul.

Jag kan tipsa om två riktigt roliga reor, dels "Acne" och dels "Mrsh". Båda kör 40% av ordinarie pris på utvalda varor.

Jag hittade givetvis saker som jag skulle vilja ha. Här kommer några samples.


Snygg basic klänning att använda som just det, eller som tunika. Bra pris!

Snygga chinos att variera bort jeansen med ibland.


Roligt och snyggt att bryta av en lite tråkigare outfit med, eller varför inte i jeanshällorna. Älskar den vackra färgen och metalldetaljerna.

Åtsittande nätt kavaj, denna känns väldigt användbar.

Nu har jag redan köpt en riktigt fin svart kappa i år, men denna med "stjärnskärningen" var riktigt fin.

Det är "Pistol" och alla vet ju vid detta laget hur snygga dom är. Jag tycker nästan dom är roligare i grått, apsnyggt att mixa in i en svart outfit. Inte billiga, men mycket billigare.



Dom är två klänningarna var riktigt fina och söta med en edge. Vill man inte ha skinn, finns en tygvariant, som dessutom är mycket billigare.

Jag inser att jag valde mycket svart, men givetvis finns det färg åt dem som vill ha också. Plaggen är fortfarande inte direkt billiga, därför tänker jag lite mer praktiskt. Dock kostar dom tre första bara några hundralappar.

Från "Mrsh" plockade jag ut några accessoarer.

Från Sonia Rykiel kommer detta armband som jag föll pladask för, finns dessutom i matchande plånbok. Kostar 300ish pix, inte så farligt.



Alexander Wang! Skorna har man sett en del under hösten, men lika snygga är dom för det. Finns i tre färger på rea. Klacken är så himla rolig och nytänkande.
Väskan kommer från samma kollektion som jag suktat över hela sommaren, hösten och vintern. Bara älskar att han tryckt in nitar var man minst förväntar sig dem. Dom flesta har nog sett väskorna med nitar på undersidan, som fortfarande är storsäljare i Staterna.
Denna varianten är lite mer diskret, men osar av lyx och kvalitet.

Vill ni göra lite sminkkap tycker jag absolut ni ska skutta in här. Just nu säljer dom märket "Nyx" till minst sagt minipriser.

Deras lyxigare puder för under 200 kronor. Kommer dessutom i otroligt söt och smart förpackning.


Flera nagellackset för under hundralappen. Finns dessa set ovan, samt ett fint set för fransk manikyr.

Shoppa lugnt! Nu ska jag iväg och tjäna lite pengar. Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar