tisdag, januari 18

GG and BB!

Det var Golden Globe i natt, eller snarare på förmiddagen för dom över havet. Att frökan Natalie fick sig en fin statyett har nog kanske inte undgått något (givetvis för "Black Swan" som jag skrivit om tidigare), men det viktigaste av allt är ju vad folket hade på sig.

Det fanns riktiga stolpskott, men också många fina ensembles.


Fröken Anne Hathaway var finare än finast i sin Armani Privé klänning.


Även vissa killar kan hamna på topplistan, här har vi en som vågade sticka ut från massan och köra sitt egna race. Många känner nog igen honom från serien "Glee", vilket jag inte gjorde, men han heter i alla fall Kevin McHale och spelar karaktären "Arty" i serien.


Kanske inte bara dom hetaste skorna på Golden Globe, utan också hetast i världen! Fötterna och troligtvis skorna (avis!!!!!!!!!) tillhör Olivia Wilde och som alla ser kommer dom från märket "Louboutin", skorna inte fötterna!


Sen finns det ju dom som inte lyckas få ihop den bästa outfiten, tyvärr var det Heidi Klum denna gång. Jag vet att jag inte alls gillar skorna, och resten är inte mycket att hurra över heller. Den känns bara fel för en fin gala som Golden Globe. Dock tror jag att många andra fröknar kommer toppa listan framför Heidi. Jag har hört ryktas om att Nicole Kidman kanske kommer hamna högt där.

Nu till något mycket mycket mycket intressant. Jag har alltid tyckt att "Beastie Boys" är lite koolare än alla andra band i världen. Dom gör allting lite bättre och lite tidigare än alla andra, sen följer massorna efter.
Nu kan man nog säga att skiten träffat takfläkten. För i veckan kommer deras sprillans nya musikvideo ut och för att quota min vän Simon "Det är en helt SJUK cast". Kolla in vilka som kommer medverka i videon, det är nästan så det är enklare att säga vilka som INTE är med.

http://www.imdb.com/title/tt1791504/fullcredits#cast

Någon annan som är extremt nyfiken på att se resultatet?

Nu sussadags! Sov gott och vakna torrt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar