torsdag, januari 13

Curious Glittra!

Jag hittade två saker på eleven.se som jag blev lite extra nyfiken på. Jag tycker båda produkterna verkar riktigt smarta, frågan är ju om dom fungerar så bra som det låter.

Det första är en helt naturlig foundation från märket "Smashit". Helt naturlig och ekologisk, samtidigt som den är täckande och vattenresistent. Det där med vattenresistent låter skumt, men också väldigt användbart. Det som låter riktigt bra är den inte innehåller några skumma saker bara naturliga ingredienser.

Min första tanke då är att den kommer ha ganska underliga färger, som går extremt mycket emot det gula, som jag hatar. Men icke då!
Det finns en ljus, kall och rosa ton. Vilket jag tycker kan vara svårt att hitta över huvudtaget.

Så här ser den ut, den tål absolut att testas för att se hur bra den fungerar. Kostar 269 kronor.

Den andra intressanta produkten är faktiskt en nagellacksborttagare (kanske världens svåraste ord att skriva?). Jag använder nästan aldrig nagellack, trots att jag borde, för det är skitsnyggt. Men på jobbet får vi tyvärr inte ha "roliga" färger på lacket, så därför känns det mindre skoj.
Oavsett är detta en riktigt smart och rolig produkt.



Den heter "Nailtwist" och man sticker bokstavligen ner fingret i den, vrider runt och poff så ska nagellacket vara borta. Dessutom ska den lukta jordgubbe! Kostar bara 49 pix och återigen en sån där sak som måste provas för att se om den funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar