fredag, december 10

Cravings!

Jag har lovat mig själv att inte shoppa några mer kläder detta år. DÅ, landar theoutnet helt jädra amazing kläder till extrema priser. Ibland händer det, även om utbudet där kan vara lite begränsat.

Kolla in dessa godbitar, som givetvis inte är billiga, men extremt billiga med tanke på vad dom normalt sett kostar.



Jag gillar casual med en hint av lyx! Det vill säga något som bryter av det casual:a med en hint av design, som gör plagget extremt eget och unikt. Jag skulle säga att detta är ett typexempel av detta. Gillar skarpt.



Burberry kan det här med trenchcoats och jag kan aldrig ha för många. Jag ÄLSKAR trenchcoats. Var detta kommer ifrån vet jag inte, men redan som liten var jag väldigt frälst i detta fenomen.
Jag gillar allt som är extremt strikt, om man bär det med något väldigt casual. Kanske därför armemodet tilltalar mig så mycket. Sen bär alla koola kvinnor i filmer trenchcoats! And I love em!

Pure perfection! Tunt och mjukt läder i en hård stil, bikerstil. Min smak!


Om man kan utveckla en typ av kärlek för ett plagg, så har jag precis utvecklat det...
...strikt som fanken och dessutom med axlar som säger: "If you fuck with me you'll get burned". Kanske inte ett meddelande jag vill projicera ut, men ibland vill man vara lite "sassy" och i denna går man så over the top, helt underbart!


Psykedeliska mönster! Jag skulle fastna med blicken på en person som bar denna klänning...


...tills det blev pinsamt, eftersom jag i min eftertanke kommer på att hon troligtvis tror att jag stirra på hennes behag. Men jag älskar det här tyget. Det händer saker och väcker definitivt uppmärksamhet.
Jag tänker dock, fy helskotta vilket läckert tyg. Den ger mig sci-fi känslor och 70-tal i ett, och får mig att känna. Sånt är stort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar