måndag, november 29

clothes, clothes and some clothes. Day 3.

Idag är jag ganska seg. Linserna sitter nästan fast i mina ögon, men jag är för trött för att gå och ta ut dem.

En annan jobbig sak idag har varit att många varit så otrevliga emot mig, i butiker och här på hotellet. När man dessutom är trött och lite skör gör det inte saken bättre.

Tjejen i receptionen här på Mornington var så arg på mig och man verkligen såg hatet i hennes ögon. Jag började nästan gråta, så mesig är jag just nu. Alla andra här har varit så extremt trevliga, så blev nog lite chockad bara. Jag kan också tillägga att hon inte hade något att bli irriterad över, hon hatar nog bara sitt jobb eller kanske hotellgäster.

Ibland önskar man att man var en sådan folk smörar för. Hon hade nog inte behandlat mig som skit om jag hette Kamprad i efternamn.

Nu till något roligare. Den underbara butiken och alla underbara människor där. Vi håller nu på att plocka ihop allt, men det har varit en riktigt bra tid. Jag ligger lite efter på uppdateringen så här kommer del 3.


Jag kommer till hotellet. Ser ut som en tant. Den tant jag är!

Gillar badrummet som är större än rummet.

På väg till jobbet. Trött! Men med mycket fina kläder.

Strike a pose why don't you!

Om jag missat att nämna det så älskar jag kläder. Ibland får man gå till huvudkontoren och kika in kollektionerna. Jag blir som ett barn på julafton. Jag provade nog varje plagg som fanns. Dessutom kan jag säga att vårkollektionen är killer, men givetvis kan jag inte visa bilder.


Aww gåshud!

Tittat på massor med vackra bilder.

Älskade denna kavajen, men jag var inte så fin i den tyvärr. Vacker var den dock, syns dock inte så bra på bilden.

Ser min rumpa stor ut i denna. Troligtvis, men vad gör det. Syster fotade så jag skulle veta vad jag visade där bak.

Konst!

Mera konst!


Gott öl!
Mera gott öl!

Mysig bar, underbar syster!

Jag bär hem en sådan här varje dag. Kläder kan man aldrig ha för mycket av, eller?

Mina fina plånbok har gjort ett bra jobb på sin premiär resa. Dutti plånka!



Kanske världen godaste hamburgare. Bra komplement till allt kaffe som varit min diet på senaste.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar