torsdag, november 25

Clothes, clothes and some clothes. Day 2.

Dag fyra i hufvudstaden! Sitter just nu och kikar tecknad film och myser med syster. Vi gör chokladdoftande ansiktsmask och äter plockgodis.
Filmen vi ser är ingen mindre än "Secrets of Nimh" från 1982, kanske en av världens bästa tecknade filmer.
Idag slog vi upp portarna och det rullade på ganska okej, trots snöoväder. Det var en trevlig dag och jag träffade otroligt många gulliga arbetskollegor. Söta som socker och trevliga som få. Jag hoppas det blir ordentligt med folk imorgon. Många brukar sluta arbetet lite tidigare på fredagar.
Här kommer återigen lite bilder av olikartad natur. Jag är ganska trött i kroppen så det är lite för jobbigt att skriva, låter bilderna tala.

Resan med dessa jeans har varit extremt lång. Jag säger bara en sak, Levi's har verkligen failat extremt hårt med bold curve varianten. Alla oavsett kroppstyp tjänar på att köpa demi curve istället, eller ännu hellre Acne tube. Jag som hoppades så, men efter tre byten gav jag upp. Levi's curve är inte för mig =(

Min kost just nu...

...eller kanske mer åt detta hållet. Jag som slutade med kaffe. Vi kan ganska lugnt konstatera att jag börjat igen, och det med råge.

Min myshörna som jag snart ska lägga mig och sussa i.


Hur det blev till slut, nästan klart här. Nu kommer massor med klädbilder, ev enkel anledning, jag ÄLSKAR kläder.


Syster fick ett ryck och måla om deras matsal. Tokjönsa! När jag är så trött så jag knappt kan resa mig upp, målar hon om köket och ställer i ordning allt efteråt, på en kväll.



Fin fint!

Oj, kläder, se där!






Vårt söta provrum vi byggt upp med egentligen ingenting.

Så var det jag igen!

Jepp, that's me!

Jag har en gigantisk klädhög som bara växer och växer på min säng. Scary!

Den fina städade sidan som jag inte sover på.

Movie!

1 kommentar:

  1. Du verkar ha det sjukt bra iaf! Det är lite svårt att se kläderna men förstår att du inte går runt o fotar allt liksom! Allt ser iaf jättefint ut!

    SvaraRadera