onsdag, november 24

Clothes, clothes and some clothes. Day 1.

(Jag kan inte flytta upp texten hit för MAC saknar "Delete" knappen och jag har inte fattat hur sjutton jag fixar det utan den).

Jag är just nu i Stockholm och jobbar med kläder. Det är exakt lika underbart som låter.

En bild säger mer än tusen ord sägs det, så här kommer massor med bilder!

Ska skriva om allt jag varit med till helgen, men tills dess får ni hålla till godo med detta.

Lokalen vi hyrt.

Inte vacker!

Kläderna kommer. Vi börjar hänget. Många fina plagg.

Underbara färger!

Det är detaljerna som gör det. Kolla in finliret på sömmarna. Helt otroligt.

Vackra mönster.

Helt ofärdigt, men vi försöker få lite ordning i kaoset.


Brunt och blått går bra ihop. Stickat blandat med finaste siden.

Hem till syster efter första dagen. Vi är trötta och hungriga. Tacos lagas i hennes super koola kök.


Till och med ungnen och micron har mer stil än hela mitt hem.

Vackra detaljer som förgyller.

Egendesignad lampa, den kommer tyvärr inte fram i sin fulla skönhet på bild.

Min lilla hörna. Stökunge! Kolla in den roliga dammsugaren som gör jobbet, medan du är på jobbet. =)

Kronprinsessan har denna, ska jag kanske också ha den? Den är nog kanske för fin för mig.


Okej, jag kan inte flytta upp bilden nedan. Jag och Mac är inte sams idag. Jag måste helt enkelt ta en Mac-kurs för att ens kunna skriva på min egna blogg.

Men i alla fall...sist men inte minst en liten bild på mig, väldigt trött och väldigt ofixad. Dock är det jag, glad trots allt.

Till Amanda:
Jag ska fota lite kläder, säg till Tosse om det är något som ser intressant ut på någon av bilderna som kommer, eller någon på dessa lite mer röriga bilder.



1 kommentar: