söndag, oktober 17

Sometimes it's just one of those days...

Hemma! Efter att den lediga helgen bestod av jobb lördag + söndag aka inte ledig.

Det var helt underbart att ha min syster här och väldigt tråkigt att hon åkt hem. Men man får vara glad för det lilla!
Imorgon arbetar jag 05:45 - 20:00, jag kommer inte att vara kaxig på kvällen sen.

Igår var vi på "Tapas" <3. Man kan inte annat än älska det stället.
Underbar mat, oftast trevlig personal (Minus den tjejen som bara ville hem och hatade oss för att vi beställde kaffedrinkar. Och plus till den nya killen som var charmig och extremt serviceminded trots att han inte kunde allt och bjöd på sina missar med finess.) Det är dyrt, men det vet man om, ibland är det liksom värt det.
Bläckfisken och scampin gör att saker får kosta vad det kosta vill.

Vi provade massor av viner i den koola vinbaren man själv får tappa ur och hade det myspys.

Jag har fått sålt lite saker på tradera nu också, skitskoj! Så imorgon ska jag ha separationsångest med mina kläder, innan jag skickar dem.

Nu ska jag chilla med lite "Better of Ted", kanske färga mina ögonbryn och till sist sussa. Med tanke på hur mycket jag jobbar denna vecka, hoppas jag att jag får chans att skriva lite i alla fall. Ska absolut göra mitt bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar