torsdag, oktober 14

Cleaning out my closet!

Jag säljer fortfarande så mycket fint på Tradera, massor med dyra märkeskläder till riktigt bra priser.
Vad säger man, är man en shopoholic måste man ibland rensa i garderoben för att få plats.

Ni hittar massa fint här på min sida.

Det kommer upp nytt varje dag också!


Lite bilder från igår och idag, been one busy little bee! Bilderna är i en väldig röra.


Sho och Tosse ska övningsköra, eller snarare Sho! Gör sig redo att bemästra ratten.

Jädra skum emobild, känns som jag ska krypa ur någons TV snart!

En av tröjorna jag säljer. Den är så mys!

Vi hade inte plockat upp Emelie ännu, annars förtjänar ju hon givetvis en plats här. Dem ser så jädra koola ut. Kool guys just don't look at explosions! Explosions aka jag i detta fall!

Mjo, men jag gillar att fota mig i spegeln.


...verkligen! (var mitt hår jag skulle fota innan frissan, så nu vet ni)

Spela casual och låtsas som du inte vet att du fotas!

Cracking up!

Jepp, vi hade skylten på lilla Racer-Gulfen! It's a beauty!


Bad hairday? Me? Nawwww!


Mitt hår är rött nu!!!!!!! Inget annat skumt med denna bild vad jag kan se.

Okej, man kanske blir lite uttråkad när man tagit hundraelva klädbilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar