onsdag, oktober 20

Buried times two!

Så var ännu en arbetsdag till ända och det känns ju alltid lika underbart att komma hem.
Idag ska skribenten, Tosse, Emelie & Sho äntligen på bio för att se "Buried", weeeeee! Hoppas nu den är lika bra som min fantasi tror att den är.

Nu till lite uppdateringar om vad som hänt. Efter allt arbete har jag mest packat saker och sedan skickat ut till alla dem som köpt fin fina kläder av mig på Tradera. Så här fina blev paketen.





Jag ville att dem skulle kännas lite oldschool, dessutom lindar jag in alla kläder i silkespapper. Det ska liksom kännas att man får high quality fashion, fast man köper från tradera, eller mig. Tradera är bara med och tar ut avgifter för varje minsta detalj.

Sen har jag ju också beställt massa fint. Paketet fick jag igår och det kändes som julafton! Jag är toknöjd, allt var jättefint och till och med skorna passade i storlek. En liten sneakpeak ska ni dock få, givetvis ska jag fota allt också när jag får lite tid över.
Ignorera Rebok-byxan!

Angående bilden får gårdagens inlägg så kanske vissa såg vad det var? Ni som inte gjorde det till er kan jag säga, nu vet ni ungefär vad som komma skall på HM om inte allt för lång tid.
Att HM gått in i ett nytt samarbete med en designer har nog troligtvis inte undgått någon. Nu står Lanvin på tur och det ser ut att bli ett mycket produktivt och underbart samarbete.
Gissa vilken fröken Glittra som kommer att hänga på låset! Eller låset till deras internet shop, jag shoppar sällan i butiker. När HM samarbetade med Sonia Rykiel, köpte jag i stort sett varje plagg som kom ut, på internet shoppen givetvis.

Sen om jag använt dem, svar nej! Därför kommer jag sälja ut dem på mitt tradera alldeles snart. Och ni som inte vet var den är, hittar den här.

Herr Alber Elbaz som designar denna kollektion för HM har mitt fulla förtroende och stöd. Det kommer bränna på kontot, men ändå så värt det.


Koolaste mannen i modeindustrin om du frågar mig. Be the nerd that you are, and look awesome!

Nu till Will Smith, eller snarare han superhäftiga dotter med det kluriga namnet Willow Smith. Ni kanske har sett hennes musikvideo till "Whip my hair" eller hört låten. Den kommer slå, det är jag ganska säker på. Vilken liten sötsak hon är och hon är så chic att hon slår varje fashionista med hästlängder.


Willow Smith! Hon slår sin kända pappa med på Google.com, det säger en hel del. Ser jag fel? Har hon mina See by Chloe skor på fötterna?!?!? Dom som tog slut i hela världen, jag hittade på ebay, tittade på 2345566 ggr per dag på ebay, skickade bilder på till alla jag känner, skrev och bad på mina bara knän att säljaren skulle sälja till mig, grät till Tosse om hur fina de var och måste blir mina, insåg när dem var uppe i 5000 kronor att jag aldrig skulle ha råd och insåg att jag var besegrad.
Jo, kanske.

Till sist, lite modeprylar jag nosat upp och vill ha NU!

Zac Posen har fått en del kritik för sin nya kollektion, jag säger bara screw them! Jag gillar en hel del. Det är humor och skoj, jädra tråkmesar!
Väskan bakom den vita (jag klarar inte av vita skinnsaker). Samma tyg som nedan. Riktigt roligt och snyggt.

Tantskor med finess. Apkoola.
Älskar tyget!

Och till sist! Dessa skor vill jag ha! Precis lika klumpiga, osmidiga och stilrena som jag vill ha dem.




Från Rag & Bone och dom finns här. Svindyra, givetvis!

Nu ska jag åka till bio! En post till kommer senare.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar