måndag, september 27

I Shop therefor I am!

Efter jobbet, och en liten "epnap" <---(man tar en nap till en/flera episoder av någon serie), for jag och Tosse på stan för att fylla på med provianter. Jag shoppade lite hudvård och två T-shirts, men dyrast var min nya dammsugare! Imorgon börjar flyttstädningen och då måste man ha något som gör det hela lite skojigare. Nytt läppstift, i färg nummer 7, pink nude.

Min underbara nya dammsugare <3

Från Carlings, basic oversized T-shirt, gillar rundningen nertill.

Denna kommer verkligen inte till sin rätt på bild. En plommonfärgad tunica/klänning i all enkelhet, precis som jag gillar det. Köpte denna på Carlings. En sak kan jag dock konstatera, Carlings i Umeå har Sveriges trevligaste personal (den i MVG-gallerian). Killen som expediera mig idag är så trevlig att man vill köpa hela affären bara för att belöna en sådan suverän service.


Väldigt nyfiken på Biotherm's nya kräm, köpte nattvarianten. Återkommer med utlåtande när jag hunnit använda den lite. Diorshow-mascaran har också fått en nykomling, ska bli väldigt intressant att testa. Enligt tjejen i kassan sväller mascaran upp runt ögonfransen. Borde ge ganska mäktig volym med andra ord. Sen köpte jag bara lite rakblad och en ögonfrans-böjare. Resten fick jag med som prover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar