torsdag, september 30

Fabulous and Fashion! Part 3.

Oj oj, vilken hektisk dag jag haft. Jag är så slut! Men nu är dock lägenheten tömd och städad och det är väldigt skönt. Jag lyckades fylla upp vardagsrummet med allt mitt bråte. Måste rensa ur det på fredag när jag äntligen får en timma till godo.

Väl hemma möts jag av en riktigt tråkig nyhet. En av mina favoritserier "The Rachel Zoe Project" kommer inte finnas kvar på samma sätt. Rachel och hennes assistent Brad Goreski kommer att gå skilda vägar den 1 oktober. Sad Glittra =/



Sen kikade jag lite på dom kontroversiella bilder som Vouge kommer publicera i deras 90 års jubileumsutgåva. Modellen heter Crystal Renn och är en "plus sized model". Hon är otroligt vacker, men man får inte direkt en större aptit av att se bilderna.





Nu blir det sova, jobba och sen "La Clique", JIIIIPPPPIEEEE!




Psst! Imorgon berättar jag allt om "La Clique" för er som undrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar