lördag, augusti 21

Jeans, a lovestory.

Kommer det ett nytt jeansmärke ut på marknaden är jag oftast där och nosar direkt. Har inte ännu hittat något som kan slå Acne, men sökningen fortsätter.

Finns inte märket i Sverige beställer jag från var det finns. Oftast kommer det dock hit för eller senare. I veckan har jag hittat två favoriter som jag kan se mig själv bära till hösten. Båda är dock märken jag inte provat förr. Så känns lite si och så med att beställa från nätet, utan att prova.



Current/Elliot - The Moto Legging low-rise jeans. Lite MC inspirerade, helt i min smak. Cirka 1100 kronor från www.theoutnet.com


JBrand - Lightweight Lovestory Jeans. Utsvängda jeans kommer ju stort och passar min kroppstyp perfekt. Det vill säga när man har lite junk in the trunk. De kostar cirka 1300 kronor och finns hos www.shopbop.com

Psst! Just nu finns Citzens of humanity till extra bra priser på www.campadre.com
Dessutom kan du hitta JBrands utsvängda jeans på Mrs H och på deras outlet (mycket bättre priser, men begränsat med storlekar). Adresserna är www.mrsh.se och www.mrshoutnet.com

1 kommentar:

  1. Hej =) Allt bra?
    Är du tävlingsintresserad?

    Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.

    Var gärna med & tävla =)
    --> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

    Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt
    och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)

    Ta hand om dig =) Kramar // Millah

    SvaraRadera