lördag, augusti 21

Catching up with the Kardashians!

Ibland kan jag läsa om något i flera år innan jag verkligen själv ser det med egna ögon. Man har hört så mycket om "Twilight", men jag har inte sett en enda av de filmerna. Jag har gjort ett medvetet val att skippa dem, men det kommer garanterat bita mig i röven förr eller senare. Det kommer sluta med att jag sitter och ser alla tre filmer i sträck. Och det kommer göra ont i mig, men jag kommer säkert älska dem.

De flesta känner väll till Kim Kardashian, egentligen vet jag inte vad hon blev känd för, men känd är hon. Jo jag vet att hon gjort en barnförbjuden film, men hon var väll känd innan det också?

Till saken. Jag har hört och läst så mycket om "Keeping up with the Kardashians", men aldrig sett ett avsnitt. Jag kollar för lite på TV för att ens veta om den sänds där. Efter lite research fick jag fram att serien sänts hela fyra säsonger.

Jag har nu sett snart tre säsonger i sträck, och den är äckligt beroendeframkallande. Jag vill inte medge det, men den är väldigt underhållande. Det roliga är att den minst underhållande i familjen är Kim. Hennes systrar, mamma och plastpappa är riktigt underbara karaktärer. Personligen älskar jag Khloe, den yngsta helsystern. Familjen är tio personer så alla kommer hitta någon att gilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar