tisdag, augusti 24

Awesome kit!

Hittat ett extremt prisvärt kit för dem som liksom jag vill lära sig sminka ögonen. Med detta kitet kan man absolut träna på att måla ögonen utan att få slut på produkter eller färger.

Dessutom får man med ett litet pensel-set så man kan sudda, dutta och linjera enkelt. Dock skulle jag lägga till några penslar, bland annat en platt eyeliner pensel för att kunna lägga eyeliner med skugga istället för penna, vilket passar mig bättre. Annars finns det man behöver och lite därtill.

När lönen kommer imorgon kanske det blir ett inköp =)



Fyndet finns på www.eleven.se och kostar 299 kronor (nedsatt från 420 kronor). Du får 120 stycken olika färger på skuggor, samt ett borstset på innehållande 7 borstar. Jag vågar inte svara på kvaliteten på sakerna, men jag tycker oavsett det är prisvärt. Ser massor av färger jag skulle vilja prova. Skynda och fynda!

En snygg ögon makeup kan göra underverk för ett utseende eller en specifik look man är ute efter. Här har vi supermodellen Gisele Bundchen med/utan makeup. Nu är ju kanske inte hon det bästa exemplet eftersom hon är toksnygg oavsett.




Nu saknas bara kroppen, håret och bankkontot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar